Alla inlägg under mars 2010

Av Ella - 9 mars 2010 11:43

Jag försöker ta lite kontakt med honom. Jag har pratat med honom på msn. Jag satt och grubblade en lång stund på om jag skulle våga skriva till honom. Vi har ju knappt haft någon kontakt sen det tog slut. Jag försökte hålla kontakten men han verkade inte vilja det. Varför vet jag inte, om det var jobbigt och han bara ville försöka släppa allt och gå vidare eller vad det var. I alla fall så pratade vi på msn i en dryg timme och det var väldigt trevligt :) Mest bara allmänt prat såklart men ändå. Jag har ingen aning om han fattar nåt, om han fattar att jag verkligen försöker ta kontakt eller vad han tror. Killar kan ju vara så otroligt tröga och inte fatta nåt alls. Jag hoppas att jag har lyckats sätta i gång lite tankar hos honom. Men det troligaste är väl att han inte fattat nåt alls utan bara tror att det var lite allmänt småprat för att fördriva tiden eller nåt. Suck. Jag är ju inte helt säker på vad jag vill heller. Jag vet bara att jag tänker väldigt mycket på honom och önskar verkligen att det inte hade slutat som det gjorde. Jag känner att det tog slut av helt fel anledning, att det tog slut p.g.a att jag mådde dåligt just då. Det hade inte så mycket med oss att göra utan var allt annat runtomkring mig. Jag känner nu att jag vill träffa honom, umgås lite grann kanske och sen se hur det känns. Om det finns nåt kvar. Men jag måste ju på nåt sätt få till så att vi träffas. Det är inte lätt när han bor så långt bort. Jag gissar att han kanske kommer upp hit och hälsar på sin familj över påsk, så det är väl då det kanske finns en chans att träffas. Vet bara inte hur jag ska få till det. Jag har ju redan frågat en gång så det känns ju lite jobbigt att fråga igen, men jag antar att jag måste om jag vill träffa honom. Jag får väl kanske börja med att prata lite mer med honom på msn vid några tillfällen och se vad som händer. Om han verkar intresserad av att prata där ens eller inte osv.


Jag drömde om honom i natt. Drömde att vi träffades och att attraktionen fanns kvar. Samma starka attraktion som vi hade förut. Vi såg varandra i ögonen och den bara fanns där. Jag sögs in. Det var helt underbart. Men tyvärr bara en dröm. När jag vaknade ville jag bara somna om och drömma vidare.

Av Ella - 5 mars 2010 15:27

"It's amazing how your true love could be the person you never imagined being with."

Av Ella - 5 mars 2010 15:19

"I never knew what love was until I met you, then when distance pulled us apart, I found out what true love is."

Av Ella - 5 mars 2010 15:18

"To truly love something, you must first give it a chance to fail. If it survives, it is going to be stronger than ever. Distance is pure proof of this, and forever we will love if we survive."

Av Ella - 5 mars 2010 15:17

"If you are willing to trust in a person when all others tell you to go against it, if you are willing to risk getting your heart broken because you believe in that other person, Then that is true love."

Av Ella - 5 mars 2010 15:12

"To love someone is to understand each other, to laugh together, to smile with your heart and to trust one another. One important thing is to let each other go if you can't do this."

Av Ella - 5 mars 2010 14:56

"You're not just another chapter in my book, you're helping me write the rest of it."

 

 

Av Ella - 4 mars 2010 22:32

"Finding someone that you love is like finding the last piece of the puzzle, you need it to make your life complete."

Vart är min sista pusselbit? Kan det vara så att jag hade den i min hand men vände den fel och trodde att den inte passade? Hade jag pusselbiten i min hand men trodde att det var fel pusselbit och kastade bort den?

Presentation

Detta är min dagbok. Här skriver jag om mina tankar och funderingar, det är skönt att bara få skriva av sig allt. Tankar om livet, framtiden, kärleken, drömmen om en familj, sista terminen på universitetet, mina hundar, ja min blogg kommer handla om allt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards