Direktlänk till inlägg 5 maj 2010

I'm moving on

Av Ella - 5 maj 2010 23:56

Jag försöker släppa det hela och gå vidare. Ingen idé att lägga mer tid och energi på det. Jag har gjort några försök att ta upp kontakten men han verkar inte så intresserad av det. Han är rätt fåordig. Så det är väl bara att inse att jag måste släppa det och försöka gå vidare. Kanske har jag gjort ett misstag, kanske inte. Det får jag aldrig veta nu. Men jag gjorde ett försök i alla fall.


Nu ska jag försöka fokusera på mig själv ett tag. Försöka lägga det där med kärleksliv åt sidan ett tag, eller snarare bristen på ett kärleksliv och min längtan och saknad. Jag ska fokusera på att försöka må bra. Fokusera på mig själv och mina älskade hundar. Fokusera på att ta mig ur det här hålet som det känns som jag hamnat i. Bita ihop och försöka ta mig igenom denna svacka. Försöka bli klar med min uppsats och sedan söka jobb. Jag ska fokusera på MIG och satsa på att försöka ordna upp mitt liv så bra jag kan på egen hand. Jag ska skapa mig ett bra liv på egen hand. Jag kan klara mig ensam och ha ett bra liv själv. (Det försöker jag intala mig i alla fall). Livet måste kunna bli bra ensam, utan någon vid min sida. Allt är mycket tuffare ensam men det måste gå. Livet kan inte vara meningslös bara för att man är ensam.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella - 7 september 2010 13:19

Inget blev som det var tänkt. Jag har alltid haft så mycket planer och drömmar för livet. Jag har sen jag var liten sett framemot att bli äldre, att utbilda mig, träffa min blivande man, gifta mig, köpa hus och få barn. Jag började göra dessa planer ...

Av Ella - 7 september 2010 12:57

Just nu känns det som jag sjunker mot botten igen. Allt känns skit. Vad sjutton är meningen med mitt liv? Finns det någon? Varför är just mitt liv såhär när alla andra är så jävla lyckliga och har allt. Vad har jag gjort för att förtjäna ett liv i en...

Av Ella - 6 maj 2010 00:49

"If you have love, you don't need to have anything else. If you don't have it, it doesn't matter much what else you have."     ...

Av Ella - 6 maj 2010 00:48

"...A life without love is no life at all."    

Av Ella - 6 maj 2010 00:10

So, so you made a lot of mistakes Walked down the road a little sideways Cracked a brick when you hit the wall Yeah, you've had a pocket full of regrets Pull you down faster than a sunset Hey, it happens to us all   Det här är första versen på e...

Presentation

Detta är min dagbok. Här skriver jag om mina tankar och funderingar, det är skönt att bara få skriva av sig allt. Tankar om livet, framtiden, kärleken, drömmen om en familj, sista terminen på universitetet, mina hundar, ja min blogg kommer handla om allt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards