Direktlänk till inlägg 9 mars 2010

Försöker ta kontakt...

Av Ella - 9 mars 2010 11:43

Jag försöker ta lite kontakt med honom. Jag har pratat med honom på msn. Jag satt och grubblade en lång stund på om jag skulle våga skriva till honom. Vi har ju knappt haft någon kontakt sen det tog slut. Jag försökte hålla kontakten men han verkade inte vilja det. Varför vet jag inte, om det var jobbigt och han bara ville försöka släppa allt och gå vidare eller vad det var. I alla fall så pratade vi på msn i en dryg timme och det var väldigt trevligt :) Mest bara allmänt prat såklart men ändå. Jag har ingen aning om han fattar nåt, om han fattar att jag verkligen försöker ta kontakt eller vad han tror. Killar kan ju vara så otroligt tröga och inte fatta nåt alls. Jag hoppas att jag har lyckats sätta i gång lite tankar hos honom. Men det troligaste är väl att han inte fattat nåt alls utan bara tror att det var lite allmänt småprat för att fördriva tiden eller nåt. Suck. Jag är ju inte helt säker på vad jag vill heller. Jag vet bara att jag tänker väldigt mycket på honom och önskar verkligen att det inte hade slutat som det gjorde. Jag känner att det tog slut av helt fel anledning, att det tog slut p.g.a att jag mådde dåligt just då. Det hade inte så mycket med oss att göra utan var allt annat runtomkring mig. Jag känner nu att jag vill träffa honom, umgås lite grann kanske och sen se hur det känns. Om det finns nåt kvar. Men jag måste ju på nåt sätt få till så att vi träffas. Det är inte lätt när han bor så långt bort. Jag gissar att han kanske kommer upp hit och hälsar på sin familj över påsk, så det är väl då det kanske finns en chans att träffas. Vet bara inte hur jag ska få till det. Jag har ju redan frågat en gång så det känns ju lite jobbigt att fråga igen, men jag antar att jag måste om jag vill träffa honom. Jag får väl kanske börja med att prata lite mer med honom på msn vid några tillfällen och se vad som händer. Om han verkar intresserad av att prata där ens eller inte osv.


Jag drömde om honom i natt. Drömde att vi träffades och att attraktionen fanns kvar. Samma starka attraktion som vi hade förut. Vi såg varandra i ögonen och den bara fanns där. Jag sögs in. Det var helt underbart. Men tyvärr bara en dröm. När jag vaknade ville jag bara somna om och drömma vidare.

 
 
Tuula

Tuula

11 mars 2010 15:35

Killar förstår inte när vi kvinnor tar kontakt.. Jag vet hur det är. Ibland undrar jag om mitt ex ens vet att jag saknar det som han och jag hade.. Hur ska man få dem att förstå? Banka in det i deras huvuden funkar kanske inte..

http://tuulakunila.bloggplatsen.se

 
Tuula

Tuula

13 april 2010 13:49

Du får uppdatera din blogg, saknar att läsa det du skriver.. kram!

http://tuulakunila.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella - 7 september 2010 13:19

Inget blev som det var tänkt. Jag har alltid haft så mycket planer och drömmar för livet. Jag har sen jag var liten sett framemot att bli äldre, att utbilda mig, träffa min blivande man, gifta mig, köpa hus och få barn. Jag började göra dessa planer ...

Av Ella - 7 september 2010 12:57

Just nu känns det som jag sjunker mot botten igen. Allt känns skit. Vad sjutton är meningen med mitt liv? Finns det någon? Varför är just mitt liv såhär när alla andra är så jävla lyckliga och har allt. Vad har jag gjort för att förtjäna ett liv i en...

Av Ella - 6 maj 2010 00:49

"If you have love, you don't need to have anything else. If you don't have it, it doesn't matter much what else you have."     ...

Av Ella - 6 maj 2010 00:48

"...A life without love is no life at all."    

Av Ella - 6 maj 2010 00:10

So, so you made a lot of mistakes Walked down the road a little sideways Cracked a brick when you hit the wall Yeah, you've had a pocket full of regrets Pull you down faster than a sunset Hey, it happens to us all   Det här är första versen på e...

Presentation

Detta är min dagbok. Här skriver jag om mina tankar och funderingar, det är skönt att bara få skriva av sig allt. Tankar om livet, framtiden, kärleken, drömmen om en familj, sista terminen på universitetet, mina hundar, ja min blogg kommer handla om allt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards